• Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia, w którym otrzymali Państwo zamówiony produkt lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie, które można przesłać:

  • pisemnie na adres: LogicLand, ul. Głowna 129, 05-830 Rusiec 
  • w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@logicland.pl

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza dostępny jest w regulaminie.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób). Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać produkt na adres: LogicLand, ul. Głowna 129, 05-830 Rusiec  niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje produktów

Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje można składać:

  • pisemnie na adres: LogicLand, ul. Głowna 129, 05-830 Rusiec 
  • w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@logicland.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:

  • danych kontaktowych,
  • opisu wady lub niezgodności produktu z umową,
  • daty zakupu oraz wystąpienia wady,
  • preferowanego sposobu rozwiązania reklamacji (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),
  • nr zamówienia ( w celu przyspieszenia realizacji )

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O decyzji poinformujemy Państwa za pośrednictwem podanych danych kontaktowych.

Pozasądowe rozstrzyganie sporów

Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak:

  • Stały Polubowny Sąd Konsumencki przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej,
  • mediacja prowadzona przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  • pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

Dodatkowo, pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących procedury reklamacji i zwrotów, prosimy o kontakt:

  • e-mailowo: sklep@logicland.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.